FAQ

Maximiles, έρευνα αγοράς και δημοσκοπήσεις

Τι μπορώ να περιμένω από το ​Maximiles; Τι είδους έρευνες είναι αυτές;

Ως μέλος του ​Maximiles συμμετέχετε σε έργα έρευνας αγοράς και γνώμης. Σας αποστέλλουμε προσκλήσεις είτε μέσω email ή μέσω μηνύματος κειμένου ή/και ειδοποίηση push - τα ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια είναι η πιο συνηθισμένη μορφή έργου. Μερικές φορές, ενδέχεται επίσης να σας στείλουμε έργα για κινητά τηλέφωνα, τα οποία μπορείτε να ολοκληρώσετε στο κινητό σας τηλέφωνο. Επιπλέον, διεξάγουμε τακτικά ερευνητικά έργα, στα οποία σας προσκαλούμε να ανταλλάξετε ιδέες για ενδιαφέροντα θέματα σε μια κλειστή κοινότητα. Κατά καιρούς μπορεί επίσης να σας ζητήσουμε να δοκιμάσετε ένα προϊόν στο σπίτι. Είτε πρόκειται για διαδικτυακό ερωτηματολόγιο, για έρευνα μέσω κινητού τηλεφώνου, για δοκιμή προϊόντος ή κοινότητα, η συμμετοχή σας είναι πάντα εθελοντική. Για κάθε έργο, μπορείτε να αποφασίσετε αν επιθυμείτε να συμμετάσχετε ή όχι.

Πώς εμπλέκεται το ​Maximiles στην έρευνα αγοράς και γνώμης;

Εταιρείες έρευνας αγοράς και διατύπωσης γνώμης, ακαδημαϊκά ιδρύματα και εμπορικές επωνυμίες, μεταξύ άλλων, μας αναθέτουν τη συλλογή απαντήσεων για ερευνητικά έργα. Αυτό σημαίνει ότι οι απόψεις σας χρησιμοποιούνται σε σημαντικά έργα που πραγματικά κάνουν τη διαφορά.

Συμμετέχετε σε μελέτες που απαντούν σε επείγοντα και σημαντικά ερωτήματα σχετικά με τα νέα προϊόντα, την οικονομία και την κοινωνία. Ως εκ τούτου, η γνώμη σας είναι πάντα σχετική και σημαντική.

Η έρευνα αγοράς και διατύπωσης γνώμης με βιομηχανικά πρότυπα απαιτεί επίσης την πλήρη προστασία των δεδομένων σας. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγουμε σχετικά με εσάς και τη γνώμη σας αντιμετωπίζονται σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (ΓΚΠΔ της ΕΕ).

Η ιδιότητα μέλους σας στο Maximiles

Πώς γίνομαι μέλος; Πρέπει να πληρώ ορισμένες προϋποθέσεις;

Η συμμετοχή σας στο Maximiles είναι δωρεάν, μη δεσμευτική και μπορεί να ακυρωθεί από οποιοδήποτε μέρος, ανά πάσα στιγμή. Η εγγραφή στο Maximiles είναι ανοικτή σε όλους άνω των 16 ετών. Ωστόσο, δεν μπορείτε να έχετε περισσότερους από έναν λογαριασμούς Maximiles.

Η συμμετοχή σε έργα δεν απαιτεί προηγούμενες γνώσεις. Το μόνο που έχει σημασία είναι το ενδιαφέρον σας να μοιραστείτε τη γνώμη σας.

Δεν θα επιβαρυνθείτε με κανένα κόστος. Επίσης, δεν έχετε καμία υποχρέωση- εξαρτάται πάντα από εσάς αν θα συμμετάσχετε στα έργα μας. Μπορείτε να τερματίσετε την ιδιότητα μέλους σας στο Maximiles ανά πάσα στιγμή.

Θα λαμβάνω διαφημιστικά μηνύματα email ή ανεπιθύμητη αλληλογραφία;

Δεν θα προσπαθήσουμε να σας πουλήσουμε κάτι ή να σας ενοχλήσουμε με διαφημίσεις.

Πού θα βρω τους όρους και τις προϋποθέσεις;

Μπορείτε να βρείτε τους ισχύοντες όρους του Maximiles στον σύνδεσμο «Όροι και προϋποθέσεις» στο κάτω μέρος της σελίδας.

Πώς μπορώ να τερματίσω την ιδιότητα μέλους μου στο Maximiles;

Μπορείτε να τερματίσετε την ιδιότητα μέλους σας στο Maximiles οποιαδήποτε στιγμή. Συνδεθείτε στην προσωπική σας σελίδα Maximiles με τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασής σας. Κάντε κλικ στο εικονίδιο προσώπου στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας και επιλέξτε «Προσωπικές πληροφορίες». Στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας θα δείτε μια ενότητα με τίτλο «Κλείσιμο του λογαριασμού μου». Κάντε κλικ στο κουμπί και ακολουθήστε τις οδηγίες αυτής της σελίδας. Θα μπορέσετε να κλείσετε οριστικά τον λογαριασμό σας.

Τα προσωπικά σας δεδομένα θα διαγραφούν αμετάκλητα όταν τερματίσετε την ιδιότητα μέλους σας. Σημειώστε ότι θα διαγραφούν επίσης οι μη εξαργυρωμένοι πόντοι σας. Εάν το όριο πληρωμής δεν έχει προσεγγιστεί κατά τη λήξη της ιδιότητας μέλους σας, τότε δεν θα δικαιούστε να εξαργυρώσετε τους πόντους που συλλέξατε.

Η ιδιότητα μέλους σας λήγει αυτόματα εάν δεν ανταποκριθείτε στις προσκλήσεις μας για περισσότερους από 36 μήνες. Όλοι οι συλλεχθέντες πόντοι λήγουν μετά από 12 μήνες αδράνειας.

Τα προσωπικά σας δεδομένα, το απόρρητο δεδομένων και η ανωνυμία

Πώς μπορώ να συμπληρώσω ή να επεξεργαστώ τα προσωπικά μου στοιχεία;

Συνδεθείτε στην προσωπική σας σελίδα Maximiles με τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασής σας. Μπορείτε να επεξεργαστείτε ή να συμπληρώσετε τα δεδομένα σας στην ενότητα «Προσωπικές πληροφορίες».

Γιατί το Maximiles χρειάζεται τα προσωπικά μου δεδομένα;

Καλούμε τα μέλη μας να συμμετάσχουν σε συγκεκριμένα έργα. Για τον σκοπό αυτό, οι δυνητικοί συμμετέχοντες επιλέγονται με βάση τις πληροφορίες που μας προμήθευσαν. Μπορείτε να ενημερώνετε και να τροποποιείτε αυτές τις πληροφορίες ανά πάσα στιγμή. Όσο πιο πλήρες και ενημερωμένο είναι το προφίλ σας, τόσο μικρότερη είναι η πιθανότητα να σας αποσταλεί ακατάλληλο έργο. Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν θα διαβιβαστούν ποτέ σε τρίτους.

Τι συμβαίνει με τις απαντήσεις που υποβάλλω στα έργα; Είναι τα προσωπικά μου δεδομένα ασφαλή, ακόμη και όταν κάποιοι σύνδεσμοι πρόσκλησης με κατευθύνουν σε άλλες εταιρείες;

Όλες οι απαντήσεις θα αξιολογηθούν ανώνυμα, πράγμα που σημαίνει ότι οι απαντήσεις δεν μπορούν να αντιστοιχηθούν με εσάς. Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν θα διαβιβαστούν ποτέ σε τρίτους. Μόνο τα συγκεντρωτικά και ανώνυμα αποτελέσματα όλων των συμμετεχόντων θα είναι ορατά σε εξωτερικές εταιρείες.

Η ανακατεύθυνση σε άλλον ιστότοπο γίνεται εάν συνεργαζόμαστε με εξωτερικό πελάτη. Συνεργαζόμαστε μόνο με αξιόπιστα ιδρύματα, πανεπιστήμια και εταιρείες. Σε αυτή την περίπτωση, τα προσωπικά σας δεδομένα δεν θα διαβιβαστούν ποτέ σε τρίτους και οι απαντήσεις που τους δίνετε στην έρευνα θα είναι ανώνυμες. 

Καταγράφει το Maximiles άλλες πληροφορίες;

Οι πληροφορίες αποθηκεύονται αυτόματα όταν επισκέπτεστε τον χώρο των μελών και συμμετέχετε σε έρευνες. Εδώ καταγράφουμε τη διεύθυνση IP σας, την ημερομηνία πρόσβασης, την ώρα, τον τύπο του προγράμματος περιήγησης και το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας. Οι πληροφορίες αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να διασφαλιστεί ότι κάθε μέλος είναι μόνο μία φορά εγγεγραμμένο στο Maximiles και ότι η συμμετοχή του σε ένα έργο είναι μοναδική.

Επιπλέον, χρησιμοποιούμε το Google Analytics, μια υπηρεσία που παρέχεται από την Google, η οποία αξιολογεί την επισκεψιμότητα του ιστότοπου. Η ανάλυση καθίσταται δυνατή με τα cookies, τα οποία είναι αρχεία κειμένου. Τα cookies συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του ιστότοπού μας από εσάς. Οι πληροφορίες αυτές αποθηκεύονται στον διακομιστή της Google. Η διεύθυνση IP σας θα έχει ήδη καταστεί ανώνυμη. Ωστόσο, έχετε τη δυνατότητα να αποτρέψετε την αποθήκευση cookies από το Google Analytics στον υπολογιστή σας. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να τροποποιήσετε ανάλογα τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σας στο διαδίκτυο. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορείτε να κάνετε πλήρη χρήση του ιστοτόπου μας.

Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου;

Αφού συνδεθείτε στην προσωπική σας σελίδα Maximiles, θα μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας στο μενού «Προσωπικές πληροφορίες».

Τι πρέπει να κάνω, αν έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής μου;

Στην αρχική σελίδα του ιστότοπου Maximiles θα βρείτε τον σύνδεσμο «Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης». Μπορείτε να δημιουργήσετε νέο κωδικό πρόσβασης εδώ.

Προσκλήσεις, θέματα και αποτελέσματα έργων

Πώς λειτουργούν τα έργα Maximiles; Πόσο συχνά θα με καλούν; Πόσο διαρκεί η ολοκλήρωση ενός έργου;

Θα λαμβάνετε προσκλήσεις για τα έργα μέσω email, μηνύματος κειμένου ή/και ειδοποίησης push. Στο μήνυμα πρόσκλησης θα σας ενημερώνουμε για την κατά προσέγγιση διάρκεια ολοκλήρωσης του έργου και τον αριθμό των πόντων Maximiles που θα λάβετε για τη συμμετοχή σας. Στην πρόσκληση θα βρείτε επίσης έναν προσωπικό σύνδεσμο για τη συμμετοχή σας.

Γενικά, τα έργα μας παραμένουν ενεργά για αρκετές ημέρες. Ωστόσο, είναι πιθανό ένα έργο να κλείσει αμέσως μετά την έναρξη της λειτουργίας του, εάν έχουν ήδη συμμετάσχει αρκετοί άνθρωποι.

Γενικά, θα καλείστε να συμμετέχετε σε ένα έργο μία φορά την εβδομάδα. Η συχνότητα των προσκλήσεων μπορεί να ποικίλλει. Κατά μέσο όρο, τα έργα διαρκούν μεταξύ 5 και 20 λεπτών.

Είναι δυνατόν να σταματήσετε ένα έργο και να συνεχίσετε τη συμμετοχή αργότερα ή να το επανεκκινήσετε; Μπορώ να αλλάξω τις απαντήσεις μου αργότερα;

Δυστυχώς, για τεχνικούς λόγους, αυτό δεν είναι γενικά εφικτό. Εάν ξεκινήσετε ένα έργο, τότε θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι θα αφιερώσετε χρόνο για να ολοκληρώσετε την έρευνα.

Γιατί πρέπει να απαντάτε στις ίδιες ερωτήσεις, για παράδειγμα σχετικά με την ηλικία και την κατοικία; Γιατί χρειάζεστε πληροφορίες για το εισόδημά μου;

Οι πληροφορίες αυτές είναι σημαντικές για λόγους μεθοδολογίας. Περαιτέρω πληροφορίες για εσάς είναι επίσης σημαντικές για τους πελάτες μας όταν αξιολογούν τα αποτελέσματα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να προσδιορίσουμε αν οι νεότεροι συμμετέχοντες έχουν διαφορετική γνώμη από τους μεγαλύτερους, για παράδειγμα, σε ορισμένα θέματα. Επιπλέον, μπορούμε επίσης να διασφαλίσουμε ότι οι πληροφορίες σας είναι ενημερωμένες και ακριβείς.

Είτε σας ρωτάμε για την ηλικία, την κατοικία ή το εισόδημά σας, οι απαντήσεις σας δεν θα χρησιμοποιηθούν ποτέ σε συσχέτιση με το όνομα ή τη διεύθυνσή σας.

Γιατί ορισμένες ερωτήσεις είναι περίπλοκες και μακροσκελείς;

Διατυπώνουμε τις ερωτήσεις όσο το δυνατόν ακριβέστερα για λόγους μεθοδολογίας, πράγμα που μπορεί να σημαίνει ότι μερικές φορές ακούγονται περίπλοκες και είναι πιο μακροσκελείς από το συνηθισμένο. Με αυτόν τον τρόπο, προσπαθούμε να αποφύγουμε τυχόν παρεξήγηση.

Τι σημαίνουν τα ακόλουθα μηνύματα: «Δεν ταιριάζετε με τα απαιτούμενα δημογραφικά στοιχεία» ή «Λυπούμαστε, έχουμε ήδη αρκετούς συμμετέχοντες που έχουν παρόμοιο προφίλ (π.χ. ηλικία, φύλο ή εκπαίδευση) για αυτό το έργο.»

Ορισμένα από τα έργα μας απαιτούν μια πολύ συγκεκριμένη ομάδα-στόχο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, πρέπει να ρωτήσουμε έναν ορισμένο αριθμό ατόμων με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Εάν δεν ανήκετε σε αυτή την ομάδα, θα θέλαμε να σας γλιτώσουμε από τον χρόνο και την προσπάθεια.

Επιπλέον, είναι επίσης πιθανό να είστε το 101ο άτομο που θέλει να συμμετάσχει σε ένα έργο που απαιτεί, για παράδειγμα, μόνο 100 συμμετέχοντες. Σε αυτή την περίπτωση, η έρευνα θα κλείσει αυτόματα με ένα από τα παραπάνω μηνύματα.

Πώς μπορώ να κάνω ένα σχόλιο ή μια ερώτηση σχετικά με ένα έργο; Μπορώ να κάνω μια πρόταση για το ίδιο θέμα;

Στείλτε μας ένα email με το ερώτημά σας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας. Είμαστε πάντα ευτυχείς να λαμβάνουμε τα σχόλια και τις προτάσεις σας για έργα. Με αυτόν τον τρόπο, μαθαίνουμε απευθείας από τα μέλη μας τι τους ενδιαφέρει.

Πόντοι και ανταμοιβές

Πώς ανταμείβεται η συμμετοχή μου;

Λαμβάνετε πόντους για τη συμμετοχή σας. Οι πόντοι είναι το νόμισμα του προγράμματός μας. Ο αριθμός των πόντων που απονέμονται εξαρτάται από το περιεχόμενο και τη διάρκεια της έρευνας. Οι πόντοι πιστώνονται πάντα στον λογαριασμό σας μετά τη συμμετοχή σας στο έργο.

Εάν προσκληθείτε αλλά δεν ανήκετε στην ομάδα συμμετεχόντων που αναζητούμε, θα σας πιστωθούν 4 πόντοι. Εάν δεν υπάρχει ανταμοιβή για ένα συγκεκριμένο έργο, θα σας ενημερώσουμε σχετικά στο μήνυμα πρόσκλησης.

Σε τι μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου και πώς λειτουργεί αυτό;

Μόλις προσεγγίσετε το όριο πληρωμών για το Maximiles, μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους Maximiles με τραπεζική μεταφορά.

Μπορώ να κάνω τραπεζική μεταφορά σε πιστωτική κάρτα ή προπληρωμένο λογαριασμό;

Οι τραπεζικές μεταφορές μπορούν να γίνουν μόνο σε τραπεζικό λογαριασμό.

Υπάρχει περίπτωση να λήξουν οι πόντοι μου στο Maximiles;

Οι πόντοι Maximiles που πιστώνονται στον λογαριασμό σας δεν λήγουν, αρκεί να λαμβάνετε τουλάχιστον 1 πόντο ανά έτος. Όλοι οι συλλεχθέντες πόντοι λήγουν μετά από 12 μήνες αδράνειας.

Εάν δεν ανταποκριθείτε σε κανένα από τα μηνύματα πρόσκλησής μας ή δεν ενημερώσετε το προφίλ σας για διάστημα μεγαλύτερο των 36 μηνών, δηλαδή εάν δεν λάβετε μέρος σε κανένα έργο, ο λογαριασμός σας στο Maximiles θα απενεργοποιηθεί.

Οι πόντοι σας θα λήξουν, εάν τερματίσετε την ιδιότητα μέλους σας.

Μπορώ να κερδίσω πόντους Maximiles παραπέμποντας έναν φίλο;

Βεβαίως! Μπορείτε να κερδίσετε έως και 300 πόντους Maximiles για κάθε φίλο που παραπέμπετε και ο οποίος συγκεντρώνει 250 πόντους συμπληρώνοντας έρευνες μετά την εγγραφή του χρησιμοποιώντας τον προσωπικό σας σύνδεσμο παραπομπής. Μπορείτε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό στη σελίδα «Πείτε το σε φίλο» στην ενότητα του λογαριασμού σας.